Kadry i Płace
1. Płace
• sporządzanie listy płac z umów o pracę,
• sporządzanie list płac z umów cywilnoprawnych,
• prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
• prowadzenie ewidencji podatkowej zleceniobiorców,
• sporządzanie deklaracji podatkowych,
• sporządzanie rocznych informacji o dochodach,
• sporządzanie rocznego obliczenia podatku.
2. Kadry
• przygotowywanie dokumentów dotyczących nawiązania i
• rozwiązania stosunku pracy (m.in. umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwo pracy),
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji, zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,
• obsługa zatrudnienia osób w ramach umów cywilno-prawnych (umowa zlecenie, umowa o dzieło),
3. ZUS
• sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i wyrejestrowań do ZUS,
• sporządzanie deklaracji ZUS,
• prowadzenie dokumentacji zasiłkowej (zasiłki chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze),
• przygotowanie raportów RMUA za okresy miesięczne,